Güzel Kadınların Neyi Var?



Egomuzu devre dışı bırakıp, güzelliğini kabul ettiğimiz kadınların; erkeklerin gözünden nasıl göründüğünü duyduğunuzda çok şaşıracaksınız! Meğer durum, hiç de düşündüğümüz gibi değilmiş!



Aşkın Nur Yengi
Son dönemde “Yok Böyle Dans” isimli yarışmayla popülerliğini tazeleyen Aşkın Nur Yengi; hem şarkıcılığı hem oyunculuğuyla göz dolduruyor. Bakalım, erkekler Aşkın Nur Yengi hakkında ne düşünüyor?
Alper (30 yaşında): İlk bakışta güzel bir kadın olduğunu düşünüyorum ama ten renginin çok açık olması dolasıyla bana soğuk görünüyor.
Erhan (26 yaşında): Kaşları çok yukarıda ve fazla kavisli olduğu için bakışlarında sert bir ifade var. Bana göre, güzelliğini gölgeliyor.
Mesut (38 yaşında): Gözlerinde gülümseme göremediğim için bana göre güzel ama soğuk bir kadın…

Ayça Bingöl
“Öyle Bir Geçer Zaman ki” dizisinin başrol oyuncularından Ayça Bingöl; başarılı performansı ve topladığı ödüllerle göz dolduruyor. Bakalım, erkekler Ayça Bingöl hakkında ne düşünüyor?
Alper (30 yaşında): Dudakları ve burnu birbiriyle orantılı… Ayça Bingöl’ü ilk gördüğüm anda çok güzel olduğunu ama hüzünlü göründüğünü düşündüm. Sanırım, bakışlarında sıcaklık olmamasından kaynaklanıyor.
Erhan (26 yaşında): Renkli kadınlardan hoşlandığım için Ayça Bingöl’ün açık ten rengi, bana çekici gelmiyor. Elbette ki güzel bir kadın ama daha canlı görünmesini tercih ederdim.
Mesut (38 yaşında): Ten rengine göre saçları çok koyu ve kaşları çok keskin görünüyor. Bu özelliklerinden dolayı güzel ama soğuk kadınlar listemde birinci sırada yer alıyor.

Zuhal Olcay
İffet dizisiyle ekranlara dönüş yapan Zuhal Olcay; şarkılarıyla da çok seviliyor… Bakalım, erkekler Zuhal Olcay hakkında ne düşünüyor?
Alper (30 yaşında): Saç kesimi çok erkeksi görünüyor… Bana göre saçlarını uzatıp dalgalı şekil verse çok daha sıcak bir izlenim yaratacak…
Erhan (26 yaşında): Bazı kadınların hüzünlü görünmeleri romantiktir ama içten gülümsemeleri daha çekicidir! Zuhal Olcay’a baktığımda zoraki gülümsediğini görüyorum.
Mesut (38 yaşında): Gözlerinin, burnunun, dudaklarının, yanaklarının boyutu birebir aynı görünüyor. Sanki biraz makyaj ve saç modeli hilesiyle; yüzünün her noktasında keşfedilme isteği uyandırmaya ihtiyacı var.

Deniz Çakır
“Yaprak Dökümü” dizisinin fettan gelini Deniz Çakır; İffet dizisiyle mahallenin saf genç kızına dönüştü. Bakalım, erkekler Deniz Çakır hakkında ne düşünüyor?
Alper (30 yaşında): İlk bakışımda çarpıldığım, ikinci bakışımda “eksik bir şey var” dediğim Deniz Çakır’ın soğuk görünmesinin temel nedeni, mimiklerini kullanmaması. Sanki gözlerini hiç kırpmıyor, göz çevresindeki kasları kullanmıyor…
Erhan (26 yaşında): Deniz Çakır’ın ben de bıraktığı etki; kesinlikle seksi olduğu ama bakışlarındaki keskinlik beni korkutuyor… Evet, evet, çok derin bakıyor ve ürküyorum.
Mesut (38 yaşında): Yüzünde hep vamp kadın ifadesi var ben biraz çocuksu kadınlardan hoşlanıyorum. Gözleriyle gülsün, yanaklarındaki gamzesi belirgin olsun isterim… Deniz Çakır da ise bu kıstaslarımı bulamıyorum.

Fahriye Evcen
Yine Yaprak Dökümü dizisiyle hayatımıza girip, sinema filmlerinde rol alarak ününe ün kattı. Bakalım, Fahriye Evcen hakkında erkekler ne diyor?
Alper (30 yaşında): Buğday ten, siyah uzun saçlar ve kusursuz görünen yüz hatları… Hayalimde canlandırdığımda güzel bir kadın görüyorum ama Fahriye Evcen’in bakışlarını hatırladığımda garipsiyorum. Evet, gözlerinde ifade olmadığı için soğuk bir kadın…
Erhan (26 yaşında): Bakışlarında hep bir durgunluk var. Sanki hiç gülmemiş ve ne yaparsam yapayım güldüremeyecekmişim hissi uyandırıyor. Evet, tablo gibi izleyebilirim ama iletişim kurmak çok zor gibi görünüyor…
Mesut (38 yaşında): Gözleri ve dudaklarının hareketsiz olduğunu düşünüyorum. Sanki hep bir noktaya sabitlenip kalmış da ilgisini hiçbir şey dağıtamaz gibi görünüyor…

Merly Streep
Yılların eskitemediği Merly Streep; hem rol aldığı filmler hem kazandığı ödüllerle en sevilen sanatçılardan biri… . Bakalım, Merly Streep hakkında erkekler ne diyor?
Alper (30 yaşında): Merly Streep’in bana soğuk görünmesinin iki nedeni var ve aslında ikisi de birbiriyle bağlantılı… Saçları çok kısa ve saçlarının rengi çok açık… Bana göre saçlar; yüzü bir resim çerçevesi gibi sarmalı ve doğal güzelliği öne çıkarmalıdır.
Erhan (26 yaşında): Yaşlanmak doğal bir süreçtir, estetik yaptırmak şart değildir diye düşünüyorum ama Merly Streep’in göz çevresindeki kırışıklar; ben de karışık duygular uyandırıyor. Hemen parmak uçlarımla dokunup, kırışıklarını düzeltmek istiyorum.
Mesut (38 yaşında): Kaşları, yüz hatları çok belirgin… O’na baktığımda hep keskin virajlarda araba kullanıyormuşum gibi hissediyorum ama ben düz yolları daha çok tercih ederim çünkü istediğim kadar hız yapabilirim!

Nicole Kidman
Alper (30 yaşında): Gözleri küçük, burnu küçük, dudakları küçük… Evet, tam olarak kaşıkçı elması gibi bir suratı var ama ruhu yok gibi görünüyor… Buzdan bir kale gibi asla yanına yaklaşmamam gerektiğini hissediyorum.
Erhan (26 yaşında): Merly Streep için söylediğim göz çevresi kırışıkları sözümü geri almak istiyorum çünkü Nicole Kidman’da ne yaşanmışlık izlerini gösteren bir kırışık ne de eğlenceli bir kadın olduğunu ele verecek mimikler var…
Mesut (38 yaşında): Sarı saçları severim çünkü sıcak görünür. Ne yazık ki Nicole Kidman’da sarı saçların sıcaklığını göremiyorum. Yüz hatları ve çok açık ten rengi, saçlarının önüne geçmiş…

Yorumlar