Cengiz Abazoğlu Elbise Modelleri 2012


Moda dünyasında dev buluşma olarak nitelendirilen ve 2012 İlkbahar Yaz koleksiyonu için bir araya gelen ışıltılı kadının Türk markası adL ve başarılı modacı Cengiz Abazoğlu, aylardır süren yoğun ve titiz çalışmanın sonucunu adL’nin marka yüzü Özge Ulusoy dışında, Çağla Şikel, Tülin Şahin ve Wilma Elles gibi ünlü isimlerin yer aldığı defile ile tanıttı. Ayrıca defilede yerli yabancı 30 manken yer aldı.

Cengiz Abazoğlu, adl markası için hazırlamış olduğu 36 parçalık koleksiyonla ilgili, “2012 İlkbahar – Yaz “Gold Ceremony” adlı koleksiyonumda 90’lı yılların lüks ve modern kadınını günümüze yorumladım. Yapısal formlar, asimetrik kesimler koleksiyonda öne çıkan detaylar oldu. Kadınların yüzyıllardır vazgeçemedikleri altın ise doku olarak giysilere, maden olarak ise aksesuarların tasarımlarındaki materyali oldu. Koleksiyonda masumiyeti ve saflığı simgeleyen beyaz ve ona eşlik eden gold’un yanı sıra fuşya, fıstık yeşili ve nude tonları da kullanıldı. Micro mini küçük elbiseler ve uzun gece elbiselerinde sıvama payet, dantel, mat saten ve şifon ise tercih ettiğim dokular oldu” dedi.











Yorumlar

  1. bu kadar mı açık olur bir elbise yuhh her yeri dışarda ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana çok katılıyorum bravo sana cengiz abazoglunun elbiseleri bok gibi bari güzel bir elbise yapsa bana her şey yakışırda konuştugunda arkasında elbiseler varya hepsi bok gibi yemin ederim

      Sil
  2. yemin ederim cengiz abaz oglunun yaptıgı tasarımlar hepsi ************** tövbe tövbe hepsi açık memeleri dışarda amı dışarda

    YanıtlaSil
  3. bence hayır cengiz abaz oglunun tasarımları çok güzel ben ço begeniyorum sen beğenmessen beğenme ben cengiz beyin tarıfındayım bay cevabını yedin mi?canım benim

    YanıtlaSil
  4. valla kadınları aça aça bir hal oldular. herşey meydanda. Kadın değil sanki bir et yığını. kadın dediğin zarif olur, gizemli olur, böyle uluorta olmaz. bece olmamış hoşuma gitmedi! On üzerinden 2 puan.

    YanıtlaSil
  5. ahaha cengiz abaz oğlu değil cahiller cengiz abazoğlu siz ne anlarsınız madadan

    YanıtlaSil
  6. bu kıyafetler defile icin özel hazırlanmıs tasarımlar dır butiğinde kıleri denedim ve harikalar ben tarzını çok beğeniyorum ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder